Σελίδες

Πέμπτη, Αυγούστου 25

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕς ΤΙς ΓΛΩΣΣΕς ΤΗς ΓΗΣ.

Ει ..... εσείς ηγέτες του Ελληνικού έθνους . Έχω τόσα πολλά μέσα μου να πώ , ή μάλλον νά σάς πώ θά έλεγα καλύτερα. Αλλά ξέρω ότι ούτε και θά κάνατε τόν κόπο νά ανοίξετε τά αυτιά σας στά λόγια μου.
Γιατί;
Γιατί τό μόνο που έχετε ανοιχτό είναι οι τσέπες σας .
Δέν πειράζει όμως έχω ακόμα τό δικαίωμα να γράψω, ξέροντας οτι στήν έποχή μας τά γεγονόντα νομίζουμε οτι τά ξέρουμε όλα .Οπότε δεν είναι ανάγκη να τά διαβάσουμε , ή μένουμε εντελώς αδιάφοροι όπότε κάνει τό ίδιο.
Εγώ όμως θά τά γράψω . Απλά σάν να πατώ μία ανακουφιστική βαλβίδα , ξεφεύγοντας από τήν πίεση τής πλύσης εγκεφάλου τριάντα περίπου ετών
 πού μας έχετε επιβάλει ......... Εσείς φταίτε  .... μαζί τά φάγαμε .... εσείς είσαστε ή αιτία για τήν κατάντια τής Ελλάδας μας .... εσείς γιά .... εσείς γιά τό άλλο..... και πάει λέγοντας .
Αρκετά φταίμε μόνο γιατί σάς ψηφίσαμε και γιατί πιστεύαμε στήν δημοκρατία.
Μετά ....... Τό μετά είναι αλλο .
Εσείς μάς είπατε ψέματα , και βάσει αύτών τών ψεμάτων , αφού υπήρχε εμπιστοσύνη κανόνισα τήν
ζωή μου .ΚΑΝΟΝΙΣΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΨΕΜΑΤΩΝ ΣΑΣ .
Πού έρχεστε τώρα να μου πείτε ότι ξέρεις , εσύ είσαι λάθος εσύ φταις που δεν μπορείς να πείς καλημέρα στό συνάνθρωπο σου τό πρωί .... μιά καλησπέρα ... μιά καληνύχτα .
Γιατί απλά εγώ φταίω που σάς ψήφισα νά φέρετε όλους αυτούς τούς αλλοδαπούς γιατί δεν μου άρεσε πού  άφηνα τό κλειδί στήν γλάστρα να μπαίνει ή γειτόνισσα για λίγη ζάχαρη ας πούμε ή λίγο καφέ που είχε έλλειμμα . Οχι γιατί εγώ αποφάσισα να ανοίξω τά σύνορα  και γιατί εγώ πλήρωνα στό παρελθόν κάτι παραπάνω για τήν μελλοντική μου σύνταξη . Ετσι για ναχω κάτι παραπάνω στά γεράματα .
Οχι έφταιγα εγώ και για αύτό γιατί ήμουν νοικοκύρης και επειδή δεν ήθελα στήν γλάστρα μου να φυτέψω καναβούρι τώρα θα πληρώσω και θά πληρώσω πολλά .
Θά πληρώσω τά χρόνια στήν θάλασσα σάν να μήν τάχα ξαναπληρώσει ξανά , γιατί;
Γιατί ψήφισα υποτίθεται έλληνες να κυβερνάνε . και κυβερνάνε όλοι εκτός από αυτούς που ψήφισα .
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΕς ΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕς ΤΗΣ ΓΗς .

1 σχόλιο: