Σελίδες

Τρίτη, Μαΐου 3

ΗΜΕΡΕΣ ΘΥΜΟΥ.

Ρέ παιδιά ειναι να τά παίρνεις στό κρανίο ευτυχώς που έχω και αύτό τό μπλόκ και λέω τίς απόψεις μου γραπτά . μετά τά βλέπω λέω πώς έχω δίκιο και μετά ικανοποιημένος πάω και κοιμάμαι οτι τουλάχιστον να ρέ δεν ειμαι μαλάκας .
ευτυχώς που ο κόσμος πιά εχει καταλάβει τή γίνεται και επαψα να αμφιβάλω για τόν εαυτόν μου οτι έπαθα μαλάκινση εγκεφάλου γιατί αύτό που συμβαίνει ειναι από τά άγραφα.
ακριβώς από τά άγραφα .
ΚΑΙ ΛΕΩ ΡΕ ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΕΙ ΓΊΝΕΙ ΣΎΜΒΑΣΗ ΚΡΑΤΟς ΜΕ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΎς ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΘΑ ΚΑΤΑΒΆΛΩΝΤΕ ΤΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΣΤΟΥς ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΎς ; ΝΑΙ.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΒΑΛΟΝΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΘΡΑΣΟς ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙς ΣΤΟΥς ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥς ΑΣΧΕΤΑ ΟΤΙ ΤΟΥς ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΚΑΤΑΒΟΛΕς ΕΝΟς ΧΡΌΝΟΥ .
ΘΡΑΣΟς ΘΡΑΣΟς ΘΡΑΣΟς ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΗΨΗ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟς ΠΑΙΔΙΑ ΞΥΠΗΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΑΚΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ
ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΩΝΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟς ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΤΟΥΝΕ ΣΑΝ ΤΣΑΜΠΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ .
ΠΑΝΤΑ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ .

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΕς. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου