Σελίδες

Τρίτη, Μαΐου 24

ΕΝΑς ΦΙΛΟς ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΚΑΝΤΑΔΟΡΟ(ΖΑΧΟ) ΕΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΑΚΟΜΑ


Κλέφτης
Δημιουργός: kantadoros, Ζάχος Κανταδόρος
μπαμ
Εκτύπωση από: http://www.stixoi.info
[color=#000000][B]Κλέφτης[/B]

Σε μιαν αγχόνη θα με στήσουν
κλέβω του θάνατου σταγόνες
τάχα τη δίψα μου θα σβήσουν
κλέβω το βλέμμα απ’ τις γοργόνες

Είμ’ ένας κλέφτης που πηγαίνω
στο πουθενά μέσα στη μπόρα
κατάρα ζω να μην πεθαίνω
να κλέβω τ’ αύριο και το τώρα

Κίβδηλο κάνω ότι μ’ αγγίζει
χρυσάφι ντύνω τις πληγές μου
πίσω απ’ το αίμα που στραγγίζει
βλέπεις τον πόνο; βλέπεις, πες μου

Ήρθα προχτές στη γειτονιά σου
κι έπαιζες κλέφτες κι αστυνόμους
τι τάχα γύρευα κοντά σου
εγώ που ζω στους υπονόμους

Το γέλιο γίνεται λιοντάρι
του κλέφτη την καρδιά σπαράζει
στη νύχτα ο πόνος θα τον πάρει
είναι παιχνίδι δεν πειράζει

Ένα κιβούρι κάνω σπίτι
τ’ άρωμα κλέβω του θανάτου
πόσο να κλέψει το σπουργίτι
που του ‘χουν κλέψει τα φτερά του

Του δράκου μύθους ας μου πλάθουν
συνήθισε η ψυχή να πέφτει
γιατί δε θέλω πια να μάθουν
πόσο τον πλήγωσαν τον κλέφτη

Σε μιαν αγχόνη κι αν με στήσουν
θα μ’ αγκαλιάσει μαύρη τρύπα
αυτός που τρέμουν ν’ αντικρύσουν
εκείνος φίλο που τον είπα.

Ζάχος Κανταδόρος[/color]
Δημοσίευση στο stixoi.info: 08-01-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου