Σελίδες

Κυριακή, Μαΐου 1

ΚΑΛΗΜΕΡΑ



Γυάλινη μπάλα χιονιού
Δημιουργός: aggelos sigalas, aggelos sigalas
παιδικά παιχνίδια πού με ακολουθούν .
Εκτύπωση από: http://www.stixoi.info

Οταν μέ τήν αγάπη τέλειωσα μου έλειπε τό αίμα.
τώρα τά δειλινα άγάπες ανασταίνω μονάχα με τήν πένα .

Καί γεννηθείτω αγάπη .

Τήν Μαργαρίτα μύρισα πρίν μπει σε κάποιο βάζο
στήν τελευταία κλίνη.
Ω!! Θεέ πώς ευωδιάζουν τά ντουλάπια τών ανθρώπων
που σε έκλεισαν .
οι ιδιοι μυρίζουν ναφθαλίνη .

άγάπες κλεμμένες σέ ντουλάπια κλεισμένες
σέ γυάλινες μπάλες χιονιού καλά φυλαγμένες .

κάποτε ανοίγουν τά ντουλάπια κομπάζοντας
γυρίζουν τίς μπάλες θά πρέπει να δείξουμε θαυμασμό.

Ψεύτικη αγάπη ξυπνά από κόμμα
τό ψεύτικο χιόνι ξεκόλλησε από τόν πάτο και πέφτει
κι΄ομως εγώ μυρίζω Μαργαρίτα εγώ κρυώνω ακόμα!!!


Νομίζω κλέφτης θά γίνω .
εραστής τής νιότης μου εγώ θέλω να μείνω.
Δημοσίευση στο stixoi.info: 21-09-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου