Σελίδες

Σάββατο, Μαΐου 7

KAI ΛΙΓΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΙΗΣΗ . ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΩ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙς ΜΟΥ.



το χαρτί τών ερωτευμένων
Δημιουργός: aggelos sigalas, aggelos sigalas
άνάλαφρο τής νιότης ποίημα.
Εκτύπωση από: http://www.stixoi.info
Τή είναι ή αγάπη ρώτησαν πολλοί ;
μιά λέξη; μιά άπάντηση; μιά συμβουλή;
ΚΑΝΕΙΣ!!;

Ετσι καί έγώ έρώτησα τόν φίλο μου τόν στίχο
πού συναντώ κάθε πρωί γραμμένο μέ μπογιά
στό σπίτι ένός παππά καί λέρωνε τόν τοίχο.
ΝΤΡΟΠΗ!!!!

Κι έμαθα εκείνο τό πρωί μέ τήν καρδιά πιά νά μιλώ.
στή γή νά τραγουδάω .
οταν ξυπνάω τό πρωι μέ τά πουλιά κι΄εγώ νά κελαιδάω.

ακόμα καί η μαργαρίτα πού ρώτησα εγινε αστεράκι
πού τραγουδά μ΄εμένανε τώρα στό φεγγαράκι.

έτσι μέ εταξιδεψε ό στίχος καί γνώρισα τ΄αστέρια
γλυκά μ΄εμπιστεύθηκε μετά καί κούρνιασε μέσα στά δυό μου χέρια.

Καί έγραψα τή είναι ή άγάπη
οχι σέ χαρτί σέ τοίχους καθαρούς καί οχι λερωμένους .
εκεί άπό παλιά αλλοι στίχοι ύπήρχαν από ερωτευμένους.
Σ΄αγαπάω Σ΄ΑΓΑΠΑΩ σ΄αγαπάω σ΄αγαπάω.
σέ χιλιάδες τοίχους.

κάτι περαστικοί μουρμουριζαν ιεροσυλία !!!! νά τους κρεμάσουν πρέπει.
ο στίχος μου κι΄εγώ γελάω.
αύτοί από τήν ζωή ηταν περαστικοί.
Δημοσίευση στο stixoi.info: 31-08-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου