Σελίδες

Κυριακή, Ιουνίου 26

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑLIRO.

αγόρι μου
Δημιουργός: ALIROS, ΔΗΜΗΤΡΗΣ
http://www.youtube.com/watch?v=_KaiItciJCM ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟΥΣΙΑ
Εκτύπωση από: http://www.stixoi.info
(ΑΠΟΛΟΓΙΑ)
αγόρι μου........

σου δωσα σάρκα και ψυχή
κ στη πνοή σου πνέω
σε σπρώχνω μες στο πέλαγος
και κάθομαι και κλαίω

σάρκα από τη σάρκα μου
γέλιο των οφθαλμών μου
το κόσμο δε κατάφερα
να τον φτιάξω φως μου

σα το θεό των χριστιανών
σ αφήνω μοναχό σου
και το δεντρί για το σταυρό
δε το χω κάψει φως μου

(ΑΚΤΙΣΤΟ ΦΩΣ-META ΤΑ ΠΑΘΗ)
μες στα λευκά τα μάρμαρα
τα απένταρο σκοτάδι
και τη ψυχή πουλήσαμε
στα μαγαζιά το βράδυ

στο γαλανό του ουρανού
όρνια οι δανεισταδες
το μέλλον σου πουλήσανε
οι γερμανοτσολιάδες

ζητιάνοι οι αγωνιστές
στου Όθωνα τη πόρτα
και χει γυρίσει ο καιρός
και πάλι σαν και πρώτα

το αγγλικό το γαλλικό
το ρωσικό το κόμμα
σκυλεύουνε δημόσια
του κόσμου μας το πτώμα

οι γερμανοί κι κατοχή
εμφύλιος εγγλέζοι
χούντα οι αμερικανοί
και πάντα ντόπιοι… ξένοι

(ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ- ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ)

αντάρτης ήταν παππούς
αριστερός πατέρας
εγώ κρυφή σιωπή
κρατήθηκα πιο πέρα

κυνηγημένες οι ψυχές
σε μύλο αλεσμένες
είπαν να ξαποστάσουνε
στα υλικά πεσμένες

φοβάμαι γι το αύριο
το αίμα έχει ξυπνήσει
εδώ είναι Βαλκάνια
δεν είναι οι είδησης

H πανάγια δε μπόρεσε
το γιο της να γλιτώσει
απ τον εμπόρων την οργή
που είχε εκδιώξει


γι αυτό να ντύνεσαι καλά
τα νότα να προσεχείς
και αν είναι τα λόγια τους
καλα σε λάθος θα χεις πέσει

(ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΧΡΕΟΣ)
τη λευτεριά μη τη χαρίσεις
χρέος μη Βάλεις στη ζωή
και το παιδί σου να χει
εικόνα ενός αγωνιστή



[I][/I][I][B]
Δημοσίευση στο stixoi.info: 17-12-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου