Σελίδες

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 4

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ.wmv ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΓΑΛΑΣ

2 σχόλια:

  1. Αγγελε καλησπέρα .Διαβασα τα τελευταια θέματα που εχεις αναρτήσει 1] "Πέρασε το τραίνο" 2]'Δεν ειμαι και μεντιουμ" 3]"Αντικειμενικες αξιες " 4] "Καλημέρα σε όλες τις γλωσσες της Γης" 5] "Ειμασθε αυτοι που φα./ινόμασθε "./ Μπράβο , συγχαρητήρια ./ τα γράφεις και τα λες πολυ ωραια έτσι πράγματι εινα τά πράγματα, με προβλημάτησες ./ Ειναι αδικία .αυτοι οι αχρειοι που μας κυβερνουν εδω και πολλα χρόνια μας έφεραν σε αυτήν την κατασταση? .Εγω μια ζωή ταξείδευα, μου κρατουσαν για την περίθαλψη μου και για συνταξη αρκετά πολλα λεφτα με την προυπόθεση τώρα που παροπλιστηκα να δρέψω τους καρπούς της εργασίας που με αντίξοες συνθηκες εγένετο και να ζήσω με αξοιοπρέπεια τον υπόλοιπο χρόνο της ζωής μου, Ε./ λοιπόν ερχονται οι πολιτικοί και αποφασίζουν να μου κόψουν τά χρήματα που δικαιούμαι και ησαν προγραμματισμένα και θα συνεχίζουν να μου κόβουν χρήματα στο εγγύς μέλλον με αποτέλεσμα να φθάσω να μήν ζήσω στο τέλος με αξιοπρέπεια./////// τους πίστευα τόσα χρόνια ειχα επαναπαυθεί στις υποσχέσεις των εκάστοτε κυβερνώντων στις εξαγγελίες των και στούς μελλοντικούς προγραμματισμούς. Έγώ βλέπεις ταξείδευα.// ,αγνος οχι την πονηρια των στεριανων, δεν συμμετειχα σε συγκεντρώσεις,πορείες, δεν ειχα γινει μέλος σε κανένα κόμμα ουτε αφισοκολλουσα βλεπεις ταξείδευα./////// .Τώρα που παροπλίστηκα και βλέπω την κατάσταση αρχίζω να συνέρχομαι να συνηδειτοποιω, [πόσο αφελής ημουν τόσα χρόνια]./ και να επαναστατω και το ειδες όσες φορές μου ειπες να κατέβουμε στο Σύνταγμα στις συγκεντρώσεις σε ακολούθησα Αγγελε, ξέρεις ποιος ειμαι , αυτος που με τους φίλους του μετράνε τα περιστέρια στο δημαρχειο για να δουνε αν επεσε πείνα και τα στραγγαλίζουν τα περιστέρια οι πεινασμένοι,.///. Τι να κάνω τώρα? Ημουν δυνατός οταν ταξείδευα./// τώρα θα γινω ανθρωπάκι και εγώ ???? ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ δεν θα γίνω,,,, " πάει ο καιρός που που μου εδινα πέντε κατσικες να τις τις μεταφέρω σε αλλο μέρος και στο δρόμο μου κλέβανε τις τρεις,.// βλέπεις δεν ημουν στεριανός," εγω ταξείδευα.////// .Θα οργανωθώ ,θα ακολουθήσω τους τολμηρούς , και θα πάρω πίσω ότι μου εκλεψαν θα δεις Αγγελε και θα λές μα αυτος πως εγινε ετσι, αυτός "ταξείδευε¨".Αυτά ειχα να σου γράψω και να λές μωρε αυτός ειναι υπολογίσιμος σαν πολλούς αλλους.//// Και τελειώνοντας μια και οι ημέρες το καλουν ασ φιλοσοφίσω και λιγάκι./ Χριστουγεννα για μένα ειναι να κάθεσαι να γράφεις στο κομπιουτερ και η γυναικούλα σου να σου κάνει ατμόσφαιρα ανάβοντας κεράκια με ημίφως να σου λένε σα αγαπαμε ολοι εδω φιλάκια παιδια εγγεινακι ευχες , Χριστούγεννα για μένα εινα να έχεις καλούς φίλους γύρω σου, χριστουγεννα ειναι να παίρνεις μικροδωράκια σε αυτούς που αγαπας, Χχριστούγεννα ειναι να βλέπεις τον κόσμο χαρούμενο γύρω σου, χριστούγεννα ειναι να βλέπεις τα παιδια να γελάνε.χριστούγεννα ειναι για μένα να αγαπας ειναι να αγαπας και να αγαπιεσαι, χριστούγεννα ειναι να φορας ενα μπουφαν των οκτω ευρώ και να καμαρώνεις./////////γεια σου Αγγελε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΟΥΦΑΝ ΟΚΤΩ ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ........ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή