Σελίδες

Σάββατο, Φεβρουαρίου 18

Η ΠΕΤΡΑ ΤΗς ΔΙΑΥΓΕΙΑς.

Πραγματικά μου  κάνει εντύπωση .
Τόσοι μπαχαλάκιδες .... τίς πουτάνας δηλαδή ... μιά πέτρα δεν πέτυχε κανέναν αστυνομικό στην μούρη ...οχι οτι τό θέλω ρέ αδελφέ αλλά μου κάνει εντύπωση .
Καί έτσι σε μία εκδήλωση μαθητών κάποιος από τους φρουρούς του πολίτη εριξε χημικά στά καλά καθούμενα για να διαλύσει τους μαθητές .
Καί τότε συνέβη ... ενας μαθητής αγανακτισμένος πού του κόβανε τήν μηλιά μαζί και τήν αναπνοή πέταξε τήν πέτρα .... και πρώτη φορά μετά από τόσους κουκουλοφόρους βρήκε τόν στόχο που έπρεπε δηλαδή το κεφάλι του κολοκύθα που έριχνε τά σπρέι.
Νά πώ αμαρτία συνάνθρωπος δεν πάει ή  γλώσσα μου ... σκεπτόμενος πόσο κακό έχουν κάνει αυτά τά χημικά στήν Ελλάδα .... ίσως ειναι και ένας τρόπος μήπως ταρακουνηθεί τό κεφάλι αυτού, και καταλάβει .......οχι για κανέναν αλλο λόγο δηλαδή.....
Γιατί κακά τά ψέματα ..... τά ψέματα συντηρούνται μόνο μέ βία και έπρεπε να  λάμψει ή αλήθεια έστω και μέ μια βίαιη πέτρα που μπορεί να τά σταματήσει . Αλλά νά μου πείς με τέτοιον αρχηγό αυτός μέχρι πρωθυπουργός θα βάλει να μου τό θυμάστε. οσο ποιο σάπιος τόσο καλύτερα . θυμηθείτε το Σάμενα .
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου