Σελίδες

Δευτέρα, Απριλίου 18

ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ

Ο λόγος πού έκανα αύτό τό blog είναι ή αγανάκτηση καί ό απέραντος θυμός οτι ακόμα δεν μπορώ να κάνω τίποτα .
Καί σκέφτηκα οπως οι Ιάπωνες εχουν τό δικό τους δωμάτιο για να μπορούν να ξεσπάν , ας κάνω και εγώ τό δικό μου blog να λέω τήν γνώμη μου και να ξεσπάω τά νεύρα μου.
Καί έτσι voila καί νάμαι  .
Τώρα γιατί ολος αυτός ο πρόλογος , θά σάς πώ αμέσως .
Μέσα στά τόσα κακά πού περνάει ή πατρίδα μου αναρωτηθήκατε καθόλου για΄τήν τηλεόραση καθόλου
θά μου πείς πολλές φορές μέ τίς ειδήσεις τους που δεν ειναι αντικειμενεικές  σωστά και οταν πάς να διαμαρτυρηθείς σου λένε αλαξε κανάλι ....αλαξε κανάλι ρε φίλε αμα δεν σ΄αρέσει .
μήπως οταν θα βάλεις κανένα αλλο θα βρείς καμία διαφορά . και έτσι προχωρά τό πράγμα .
Ε!!!  ΟΧΙ ΠΙΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕς ΘΆ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΜΟΥ.
και θά βγάλω στήν φόρα τά κακός κείμενα εστο και αν τά βλέπω μόνο και τά διαβάζω μόνο εγώ.
Λοιπόν αναρωτήθηκες φίλε μου γιατί ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΣΤΉΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑς και μήν μού πείτε οτι τό βλέπω μόνο εγώ .
πολλοί πού θύχτηκαν θα πούν και τί εγινε δηλαδή και εγώ θά απαντήσω δεν μπορώ να βλέπω να κάνουν ολοι μές το κουτί σάν ξεφωνημένες τή να κάνουμε ρε πούστηδες εγώ γεννήθηκα αντρας θά μου πείτε παραφέρομαι οχι λοιπόν οχι ειναι ή δική μου σελίδα και οποιος θέλει πατάει το κουμπί και
σβήνει .
Αλλά κάτι θέλουν να΄κάνουν στόν Ελληνικό λαό ετσι νομίζω και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί .
θυνάστε ολα αρχισαν από τά ανθρώπινα δικαιώματα και τώρα πάμε κατά διαόλου .
οσο ήταν ή ήλεκτρική καρέκλα καμιά κουφάλα δεν κουνούσε αλλά μάς ρίξανε τό μικρόβιο τών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και από τότε πάμε κατά διαόλου .
και νά ήτανε σωστό εντάξει τά ανθρώπινα δικαιώματα ειναι μόνο για μα΄ς  κοίταξε τούς πάνω μα΄ς έχουν γραμμένους . Τά ειπα και ξεθύμανα για σήμερα και σέ οποιον δεν αρέσει ας πατήσει τό κουμπί ύπάρχουν χιλιάδες αλλοι που γ΄ραφουν για ομοφυλόφυλους καλά πράγματα αλλά εγώ πατάω τό κουμπί μου και ξαναμπαίνω στό χώρο μου .
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΑς ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ  ΕΛΛΗΝΕς . ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΟΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗς  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗς.

3 σχόλια:

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑς ΜΙΚΡΟς ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Αγγελε έχεις απόλυτο δίκηο καλά τα γράφεις μπράβο.Συνέχισε το blog είναι πολύ καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή