Σελίδες

Τετάρτη, Ιουνίου 15

ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ !!!!!!!

Ρε παιδιά ακούσατε το διάγγελμα του παπαντρέα ;
Ειναι να τραβάς τά μαλιά σου τελικά αύτός ο ανθρωπος δεν ειναι διατεθειμένος να αφήσει τήν
καρέκλα του πρωθυπουργού .
Εγώ ειχε πεί στήν αρχή στόν Σαμαρά ειμαι διατεθειμενος να φύγω να μπεί κάποιος αλλος .
καλά έως εδώ .
και μετά ω!!!!!του θαύματος εγώ θα ζητήσω  ψήφο εμπιστοσύνης τής βουλής .
Σκεφτήτε τή πρωθυπουργό έχουμε .
Γιατί ; γιατί ή αντιπολίτευση λέει το γύρισε επικοινωνιακά πρός ώφελος της .
ειμαστε καλα τέλος πάντων, ή οχι . Μάλλον οχι, ο ανθρωπος ειναι τρελός .
Αλλά ας μήν ξεχνάμε οτι ο ανθρωπος ειναι προδότης πρέπει να έκτελέσει μιά αποστολή και θά το κάνει .
αύτός ό ανθρωπος θά αιματοκυλίσει τήν χώρα μέ εντολή τών εβραίων .μόνο αύτό . 
Αλλά δέν ειναι μόνο αύτός,  θά ειναι και εκείνοι που θα του ρίξουν ψήφο εμπιστοσύνης .
Κύριοι από σήμερα μπαίνουμε σε ένα δρόμο που οδηγεί στο παρελθόν . Νά ειστε ετοιμοι κύριοι γιατι ανακοινώνει πρώτα ανασχηματισμό για να έχει και μαζί τους αντίθετους, ρίχνοντας τους ενα κομάτι ψωμί . γιατί έτσι ήταν και έτσι θά μείνουν οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ. ΡΕΜΑΛΙΑ . 
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΥΡΙΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΓΩΝΕς  . 
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΙΟ ΚΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ .
ΠΡΟΣΟΧΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΟΛΠΟ ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ .
ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΘΕΊ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΌ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ ΜΙΑ ΞΕΝΟΦΕΡΤΗ ΚΥΔΕΜΟΝΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου